14/4

När jag kom till stallet så hade min frost tappat halva sin sko, alltså att sömmarna på ena sidan hade lossnat (?). Så humöret sjunk med det men gick upp lika snabbt igen då Anette som gått tappskokursen fick slå dit sömmarna. (Tack!!) Mycket nervöst ögonblick då hon aldrig skott en levande hov och att hon inte visste vilket håll sömmen skulle vara åt. Allting blev iallafall bra och därefter tog vi våra hästar ut på 5 km spåret.

När jag kom hem blev det att umgås med farmor då hon var på besök. Mat, fika och småstädning. Vet vem jag har fått mitt städabstinens ifrån. Sen har jag bara kollat på film med storebror, städat åt kaninerna och tagit det lugnt! Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0