3 april

På förmiddagen bestod tiden av att ta det lugnt. Vid 12 åkte jag in mot Köping för att luncha med min fina arbogavän! Gjorde kaos i alla möjliga affärer och med intersports gåstavar, så sjukt sköna. Skratta gör man ju med människan! "Det är bara vi som är normala här"... Det var nog snarare vi som var de onormala.. Aja jållåå på det! Slutade med en chailatte och efter att ha sagt hejdå till henne startades musiken och promenaden mot stallet! Klagar inte över att gå i det underbart fina vädret!

I stallet lade jag märke till att det var ungefär 50 minuter kvar tills mami skulle komma och hämta mig så det blev inget långt ridpass, måste ju fixa i alla boxar och rasthagar som han står i under natten och dagen. Snart får han nog träffa sina nya vänner!

Nu är jag iallafall hemma och dricker te med boopen bredvid mig, vi ska ut på en promenad och leta efter ännu mera vårtecken! Såg en fjäril och flugor igår, mihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0