Fri från skolböcker

Så.himla.skönt.
Dock gäller det där med fri från skolböcker enbart idag. Men jag njuter på. Har precis hoppat av hästen min som var så duktig. Fick jobba mycket i början med att få med bakdelen och hålla bogarna i styr. Sen lämnade jag faktiskt tölten då underlaget är så tungt så att träna tölten nu är ingen höjdare för oss. Övergick till traven där jag bestämde mig för att han absolut inte skulle få gå över till tölt och att han skulle gå i form. Tro det eller ej men han klarade det. Min stjärna! Är helt slut i kroppen, men så värt det.

Next up: hem och ladda min nya iPhone5 mihi, kasta i mig mat, byta om och åka på styrelsemöte


Kommentarer
Postat av: evelina

Åhh lyyyx :D

2013-04-18 @ 19:12:32
URL: http://stallmupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0