I'm stronger than this

Såg fram emot en stor sovmorgon men mot alla ods så vaknade jag iallafall 8. Solen sken så jag bestämmde mig för att gå upp och gå ut och äta frukost. Efter ett tag så fick shorts och linne ersätta mjukiskläderna. Hjälpte därefter mamma att städa på tomten, klippa Bettie och rensa i rabatterna. Vilket jag nu i efterhand ångrar. Fick en sticka rätt in i tummen och det resulterade en svullnad som heter duga, blått finger och ingen känsel mer än att det bultar galet. 

Överlevde iallafall en eftermiddag i stallet med Frans. Red 2 hästar var, varav ena turen ledde under E18 (klaos genom tunneln) till milspåret. Hittade också sjukt många grusvägar, har hamnat i himlen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0