Jag är starkare än vad du tror

Vart i sura idag som vanligt. Ganska bra dag om man bortser från att jag och Kristine välte med kundvagnen med båda oss i den och att jag klämde fingret i dörren. Fick rida en ny ponny idag vid namn Pepper, riktigt trevlig filur. Blev en uteritt på riktigt denna gång också, kul!

Efter sura åkte jag direkt till gymmet i Köping. Skönt att vara där när det nästan är tomt. Vid 4 kom jag hem och sedan dess har mina hemmafru instinkter hoppat fram. Städat och bakat morotskaka som för övrigt var gudomligt god, blir så chockad över mig. Nu ska jag ta mig ut på en promenad med min Bettie Boop och enjoy life.

På bilderna är det överlyckliga Kristine som fick rida på ridskolans fjording...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0