Kunde man ta stjärnor från himlen skulle du få alla

Efter NP drog Mina homies en lunch på spicys uteservering. Så himla skönt väder. Efter det kaosade vi runt på stan och tog oss modet att gå in på bikbok. Hittade en kofta och ett par jeans. Slutade med att vi stod 40 minuter i kö för att komma fram till kassan, kaos var namnet. Prövade också en av lokas nya smaker, choklad. Vet inte vad jag tycker om smaken, så konstigt. Det ska liksom inte gå. 

Sedan blev det stallet där min fina pålle levererade som vanligt men nu på ett helt annat sätt. Red i T-shirt, första gången detta år. Kärlek till att sommaren kommer.

 

'

 

Under tiden kvinnorna i huset (pappa och storebror) lagar mat så beger jag mig ut till mina kaniner som förresten fick komma ut i morse. Måste se till så att alla är på plats, var lagom stressad i morse så hann inte kolla staketet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0