River flows in you

Har vart off hela dagen, vet knappt om att jag var i skolan. Min hjärna har sagt ifrån "tänkarskapet" så jag ber hemskt mycket om ursäkt för min efterblivenhet. När jag kom hem blev det en kopp te för att ladda upp inför städningen som dock inte varade så länge då från ena sekunden till den andra så sjönk mitt blodsocker till botten så fick lov att äta något. Aldrig skakat så mycket, usch. Nu är det över men istället har jag gjort mig åksjuk... Gjorde en kullerbytta (som för övrigt har världens fulaste namn, kullerbytta liksom...?) i soffan så nu är allt kaos.

Annars ligger jag och väntar på att mami ska komma hem med naturgodis och nötter! Har också hittat mina nya favoritjeans, så sjuuukt bekväma. Känns inte som jeans fastän det är det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0