You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth

Hej, allt bra med er?
Har vart i skolan som vanligt. Fick sluta tidigare så jag och Y drog ner på stan för att plugga lite på chicko. Tog 3 bussen till gymmet i Köping där jag befann mig i ungefär en timma. Tog 5 bussen hem och när jag kom hem blev det mat och efter det tog jag mig en varm dusch. Har greppat tag i Betties päls så nu är det bara helrakningen kvar! Lärt henne nya tricks, ja se och hör! 
 
Nu ska jag mosa i mig te då min hals helt plötsligt inte ville vara på min sida, äta lite glass och plugga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0