Lugnet före stormen

10 cm kortare hår, woopi. Att jag vågade... Har idag befunnit mig på åsby, sagt hejdå till Therese och mosters hjärta. Därefter drog vi oss in till Erikslund. Det gick dock inte att koncentrera sig för fem öre där inne. Människor precis överallt och massor av kläder är ingen bra kombo för mig. Åkte hem lika snabbt som vi kom dit typ. Nu på kvällen har jag ställt in min pålle som för tillfället går på den feta dieten. Han behöver gå upp några kilo. Så nu står min islandshäst på box, massor av mat och har täcke på sig ute i hagen på dagarna. Vad hände? Till något helt annat så förbereder jag mig mentalt på vad som kommer ske. Lugnet före stormen är precis nu. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

❤️

Svar: <3
Evelina

2013-12-26 @ 21:52:38
URL: http://ishast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0