Mitt år 2013

Hade tänkt lägga upp en massa blider på mitt år, men eftersom inget går som jag vill så får det bli en text och några bilder. 
 
Nämner 5 minnesvärda saker:
1. Alla glada stunder tillsammans med mina vänner. Alla ni är så sjukt underbara och bra.
2. När jag och Evelina övernattade en hel tävlingshelg i en bil. Så snuskigt och äckligt men så sjukt kul, fina hästar och bra umgänge.
3. Köpte två nya kaniner som är urgulliga.
4. Jag gick en kurs i andlig kontakt. Det sjukaste jag vart med om, så himla intressant. 
5. Jag åkte till Rhodos med bästavän. Måste vart det underbaraste jag någonsin gjort.
 
För att vara lite kritisk mot detta år så är det här de tuffaste året jag vart med om. Aldrig mått såhär dåligt rent phsykiskt och fysiskt. Sedan allt som händer i familjen är så jäkla energikrävande. Men om man drar en slutsats så har halva första början av året vart bra. Sommaren var underbar.
Sista bilden känns förjävlig. Fy faan för detta slut på året. Men om man ska tänka positivt så kommer jag/ vi vara 1000 gånger starkare efter detta kapitel i livet. Någon gång blir det bra va? 
Puss på er fina vänner och människor, glöm aldrig, aldrig bort att fånga dagen. 
 
2014 må du vara ett bra år
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0