Never loose hope

Tillbringat min skoldag med att beta av en redovisning och 3 timmars matteplugg. Matteprov imorgon och det kändes inte som att det var värt att ens försöka tills min mattelärare sa att vi fick ha fusklapp. Vi får fylla ett A4- papper med vad vi vill och använda oss av det på provet. Ska inte klaga så mycket trots allt. Åkte hem vid 1 då vi inte har någon engelskalärare (haha...). Stack då direkt ut till stallet och där har jag varit fram tills nu. Förvånade? 

Det gick faktiskt riktigt bra om vi bortser från det extremt kalla regnet. Gjorde passläggningar, vilket gick sådär som vanligt men det blir bättre! Lunchat hästar, mockat och fixat fint i stallet. Jättemys! Nu ska jag leta reda på julpynt att ha på boxen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0