Sanningar om moi

- Jag har jättesvårt att äta om någon människa i närheten hetsäter eller sitter och skakar med ben eller liknande.
 
- Jag har svårt att sova om rummet jag sover i är kallt. 
 
- De sjukdomar jag är allra mest rädd för är magsjuka och öroninflammation. 
 
- På 5 skoldagar tillbringar jag 680 minuter på en buss. 
 
- Om jorden vore platt så skulle jag pröva hoppa nerför stupet för att se vad som hände...
 
 
Hej! 
Dagen har varit bra, extremt trött vilket har ledit till övertrötthet och vet knappt om att jag vart i skolan idag. 
Fick gå hem tidigare vilket är himla skönt! Hinna slappna av innan jag ska till stallet där jag ska rida och putsa sadeln, hovslagaren kommer också vilket är himla bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0