The reason I hold on

Svampbobmaraton med min Boop hela förmiddagen, sovit, ridit min stjärna och haft taco-mys med 3 himla bra vänner! Blev lite filmtittande på det också, tack för kvällen bästa ni!

Min farmor, räddaren i nöden, som alltid, alltid ställer upp för mig hämtade mig runt 9. Loveu

Nu när jag kom hem så gjorde jag mig en kopp te, en skål med äpple, kanel och sedan en kaka! Vandrar in på mitt rum och ser en ask med geléhjärtan och ett kort på sängen ifrån världens bästa mami! Avslutade kvällen med en promenad med min fina vän Phenniferm!

Absolut ingenting negativt med dagen, ska försöka hålla kvar den positiva känslan. I morgon krigar vi igenom en värdelös skoldag för att få lite helg. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0