Without you I'm nothing

Haft en himla bra dag tillsammans med mina knasbollar, humöret på topp hela dagen vilket oftast leder till kaos. Red min frost direkt efter skolan. Han börjar äntligen släppa bettet, han blir lätt så när han stått för länge.. Men har full förståelse att dom behöver stödet i början. Har nu heller ingen känsel i mitt finger då jag var otroligt klantig när jag skulle känna efter om frostis började få vassa kanter på tänderna, det hade han inte fått kan jag konstatera.. Dock är hans käkkraft inget att leka med. Usch vad ont det gjorde. Nu rinner det mest bara blod, häh.

Har ätit lite mat och nu sitter jag inne på mitt rum och fyller magen med ostbågs-hjärtan(godaste ostbågarna jag ätit..) och some candy! Är det fredag så är det. Känner att jag stannar hemma ikväll, inne på mitt rum och kollar på film. Det behöver man göra ibland.


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Min gulleplutt är du! Tänk att man alltid kan få med sin bästa sida på bilder, crazyyyy

Svar: hahah mjaaa, riktigt heta
Evelina

2013-02-16 @ 08:24:33
URL: http://andriettas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0