Finns det liv är det aldrig för sent.

 
Sleipnir vår, 27 maj 2012- T5 debut

Detta år satsar jag och min stjärna på att ta oss framåt. Vi ska fixa en bra trav och fortsätta utveckla tölten så den blir ännu bättre. Galoppen ska vara som den brukar, lite mera hållning i det hela bara! Skritten är så gott som bra. Om vi lyckas med detta så ska jag se till att passen tas fram 2014/2015!
 
Inom tävling så ska vi vara med i så många jag känner att han klarar av. Vi kör på i dom lätta klasserna då han inte är redo för de öppna. Har faktiskt börja fundera på att vara med på istölten i hallsta som får köra igång tävlingssässongen... men vi får se om jag lyckas samla mod nog till att anmäla mig. 

Kommentarer
Postat av: evelina

Ni är grymma! & kommer få ett superår! <3

2013-01-02 @ 22:13:06
URL: http://stallmupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0