Kom ihåg att det är du som bestämmer

Godmorgon, ligger ute på altanen och gör solen sällskap. Gårdagen spenderades inne i köping. Träffade min himla fina vän carmen. Kikade lite inne på hm och blev en bikini rikare, alltid något. Gick sedan till stallet där jag blev bjuden på fika hemma hos Anette. Red sedan iväg med Ida. Hon började med att berätta hur jag skulle rida och hur han skulle gå. Efter halva ridturen så böt vi och fick då hoppa upp på gullan som förövrigt en sjukt trevlig häst. Otroligt luftiga steg i alla gångarter men främst i tölten, herregud säger jag bara. Bifrost blev också himla fin och det känns skönare att veta att man inte gjort något fel, så nu kan jag andas ut och sluta mesa mig.

Ska snart hoppa på bussen mot stallet där ida ska ha lektion för mig. Blir en lugn dag, behöver städa av mig lite. Umgås med kaninbebisarna, gudars snart kommer dom ju hit... Så otroligt tomt nu. Var 10 år sedan jag endast hade 2 kaniner... Så himla tomt utan min stjärna. Vet att han mår bra, då mår jag bra. Vill också tacka alla mina himla fina och underbart snälla vänner. Så tacksam över att ha er! ❤

Ha en bra dag, ni ALLA förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0