7 juni

Kollat på massor av galna studenter, smockfullt med människor i Västerås.. Helt seriöst man kunde knappt ta sig framåt. Tog mig en lunch med bestie och gjorde kaos i butikerna därefter.

Kom hem runt 5 och möttes av massor med kramar från Emmy och Systeryster. jag har umgåtts med min tokiga Emmy hela kvällen samt ätit pizza, osthjärtan och massor med choklad. Min knasunge har blivit såååå stor. Gillar hennes kommentarer... "Hur stora tuttar har du?", "woow, vilka tuttar", "är du kär i Eric Saade, du har ju massor av bilder på honom i rummet?", jaa, listan blir lång om man säger så.

Nu har vi precis kollat klart på röjarralf och jag har försökt hålla Emmy vaken så hon sover liiiite längre imorgon då jag är barnvakt på morgonen. Föräldrarfritt, woop. Jaja.. Nu ska jag ut på en promenad med me, myself and I.

Imorgon ska min emmpemm få rida på frost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0