Bad day, thank god heaven made it better

Slutade med att dagen bestod av tårar och ångest. Min fina kanin har lite problem, men vi ska fortsätta kämpa och se om det blir bättre.

Åkte ut till stallet, träffade på Ida som är både nyexaminerad hippolog och 1:a klass sto ägare. Stort grattis till henne!! Borstade Bifrost och tog därefter en promenad i skogen i över en timma Med ett otroligt välbehövligt samtal.

Nu på kvällen har min mami färgat ögonbrynen på mig, är inte helt 100 om dom är bra eller ej. Visar sig imorgon. Sen har jag ätit jordgubbar och kollat på den otroligt fina himlen. Har aldrig sätt något finare. Bilden ger ju himlen ingen rättvisa alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0