Dusch, egen säng och riktig mat

Efter en helg bestående av mycket fina hästar. Skojar inte, så otroligt höga poäng, det kommer gå kanoners i VM för oss svenskar. 9,5 för pass T.ex.. Travsteg som heter duga och mycket fiiin tölt! Helt sjukt... Suttit hos världens mest trevligaste domare, en norrman som bor i Danmark. Har jag tur så blir det praktik hos honom tillsammans med Evelina. Crazy är mina ord.

Dagarna har vart väldigt, väääldigt långa. Från 8- 10 på kvällarna har vi vart klara med allt. Med Max 20 minuters paus. Levt på toast, sovit i bil, levt campingliv x1000 med Frans osv....har också bränt sönder hela mig. Dumma mig. Tur att det går över. Men med detta så ska jag säga att helgen har vart jättebra, fått se väldigt många fina ekipage och haft trevliga människor omkring mig.

Nu är jag trött, sliten och allt som ligger åt det hållet. Ska sova. Sovmorgon enda till 7 imorgon. Woopi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0