I care too much

Haft en bra eftermiddag med Amanda. Så skönt att bara skjuta bort allt och tänka på kläder och ha kul. Började med att vi gjorde kaos på sjukhuset, blev instängda i ett klaostrofobirum och fick vänta en hel del. Efter det åkte vi till erikslund där vi gick runt i 3 timmar ungefär. Hittade 3 klädesplagg och sen lite annat välbehövligt.

Efter det gick jag till stallet. Red mitt hjärta som är så otroligt envis men efter många om och men så släppte det och mot slutet gick han fint. Sen satte jag mig i hagen och pratade med alla gosehästar.

Nu ska jag upp i duschen och sedan sova bort allt dåligt. Känner mig så besviken. Man tror mer om människor än vad man borde göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0