När livet lättar från ens axlar

Nu kommer allting på en gång, allting släpper, ingen press, ingenting att göra, bara ta det lugnt. Eftersom jag har blivit 20 kg lättare och pressen släpper sakta men säkert så är jag trött ungefär hela tiden, sover konstant. Jättejobbigt men samtidigt jätteskönt!

Idag har vi bara vart och lämnat in datorerna i skolan, tog en minut. Träffat trevliga 98:or som tror att dom kan mer än vad dom gör... herregud vad arg jag kan bli på sådana människor... bara att dom vågar öppna käften och komma med åsikter om hunden... nej fy på dom. Så typiskt mig att gå runt och tänka på vad dom ens sa och efter ett tag när det är för sent att säga något bli jättearg...

Blev en sista måltid med matkorten för denna termin på glada gåsen, underbart.. Sedan drog vi oss ner till lögarängen för att se på 3:or som gör kaos. Hade shorts på mig idag, frös lite lagom sådär under dagens gång... Nu ska jag och charlie ta oss en 3:e powernap och därefter gå ut och motionera med Boop också. Det är ju jättebra att ha en ny könsmogen Charlie och en löpande Bettie... Nej kanske inte det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0