Om jag vore en sten skulle jag vart grå

Min bi var väldigt stel, pigg och ofokuserad. Red för tidigt så det var himla varmt och mycket insekter i skogen. Men vi tog oss igenom det och mot slutet släppte han, imorgon är han fit for fight igen. Putsade sadel och träns då sista gången jag red (för en vecka sedan) så red jag i regn... Så allt var stelt. Fick prata med bästavän också, kan inte bli bättre.

Gick runt i hagarna och plockade flughuvor som låg på backen, tog på flughuvor osv. Fixade vatten och mös med fölet son förövrigt blivit lite tuffare. Nu får man klappa honom utan att han springer iväg.

När jag kom hem så städade jag halva huset, bara resten kvar. Ätit jordgubbar och nötter. Ska ta tag i sömnen om inte annat så tvingar jag dit sömnen. Nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0