Som man bäddar får man ligga

Vaknade precis innan himlen ramlade ner. Herregud vad det åskade. Det skaka i hela huset, startade grannens bilalarm och gav mig en hjärtattack eller två. Förövrigt har jag umgåtts med Emmybus hela dagen. Vi åkte till åsby för fika och shoppade lite blommor, här hemma har vi planterat och hållt på.

Nu är mosters hjärta påväg hem efter många om och men. Hon ville verkligen inte åka hem, min gulleemmy. Har nu precis kommit hem från stallet där jag matat hästar. Moder natur fick bestämma att bifrost skulle vila idag.. Om man bortser från mig så har helgen vart otroligt bra. Nu ska jag försöka sova lite, fick ingen vidare bra sömn inatt. Ibland älskar man livet lite extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0