Vi skiter i om allting går snett

Går och lägger mig nyduschad i en nybäddad säng med en otroligt irriterande fluga. Så störande. Om man bortser från flugan så har dagen vart otroligt bra! Har haft energi till att städa och kasta saker här hemma. Det enda som behövs för att jag ska kunna städa hela huset är att jag måste vara ifred. Är det någon som ska vara ivägen, sitta vid tvn eller försöka hjälpa till så försvinner städsuget på en gång. Galet men sant.. Gör helst allt själv med nöje. Har också ridit min häst som gick otroligt bra idag, nu känner man hur allting läggs på bakbenen och han blir lättare och lättare fram på frambena. Red ut en sväng med Anette efter lite övningar i padocken. Efter stallet så åkte jag med Mami in till Ica och handlade inför imorgon som 1000 andra människor. Människor kryllade överallt.

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt. Kollat på tv med min bror och ätit naturgodis. Imorgon är det midsommar, trevligt! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0