Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.

Behöver inte gå till skolan idag då jag är klar med allt som har med naturbruk att göra så vad ska jag göra? Skulle vilja ligga hemma, kvar under täcket, lyssna på regnet, kolla på serier och dricka te hela dagen. ta hand om mig själv på en hel dag. Kommer inte ihåg när det hände sist. Men en sådan dag kan man bara drömma om i min kropp.

Ska till gymmet, rida min bebis häst, städa mitt rum och fixa i kaninernas burar. Dom har nämligen fått lite nya saker. Måste också skriva klart svenskan så den är klar. Men är glad för att ha massa saker att göra, man vet aldrig när man får göra dom sakerna for sure igen. Ha en bra dag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0