Ge aldrig upp utan en kamp




 
(Tack till Evelina som följde med och fotade min räserhäst på tävlingen för en månad sedan)
 
2005-05-29 föddes min fiiiiina pownie
 

Tänk att jag haft dig i 8 hela år. Sett dig från födsel och varje dag sedan dess. Utan dig är jag absolut ingenting. Våra pratstunder, tankestunder och moments betyder guld.
 
Man kan knappt tro att du var det fölet som kom ut, la benen i kors och försökte resa sig upp, la sig ner vred kroppen åt två olika håll och bara trasslades in i sig själv. Det är helt amazing att du är den häst du är idag, så mogen och otroligt duktig, min fina bebis kommer du alltid vara. 
Jag älskar min vackra pålle. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0