Heaven can wait, we are only watching the sky

Nationella prov i engelska på förmiddagen. Tackar för det då jag hellre gör prov än att åka till sura, sad but true. Fick sluta direkt efter det. Blev spicy med brudsen, därefter åkte vi alla ut till evelinas stall och kollade på när hon red den enögde Blika. Tuff häst! Fick världens slag i ansiktet då hästen (Blika) bar exemtäcke.

Har inte rört ett exemtäcke på 3 snart 4 år. Sista gången var den kvällen jag blev tvungen att säga hejdå till världens mest lärorikaste häst, Thrandur. Ja, ni tycker säkert att det är jättekonstigt att det kommer sådana här tankar nu efter 4 år, men så är det. Fick äran att ta på henne täcket när hon ridit färdigt, samma modell, fel färg men det känns iallafall så sjukt. Det tårades i ögonen kan jag säga... Att sista hästen jag tog av/ på exemtäcke, det var han. Min fina ögonsten. Helt sjukt att det snart gått 4 år... Kan fortfarande känna hans otroligt mjuka mule och hans fluffiga päls. Hade jag äran att ha dig tillbaka skulle jag tillbringa varenda sekund med dig, saknaden är stor. ❤

Nu har jag precis kommit hem, bytt om till mjukisar och ska börja storstäda rummet mitt!

(GRATTIIIS VÄRLDENS BÄSTA HANNII PÅ 17ÅRS DAGEN! Släpp allt och NJUT av dagen finaste du, det förtjänar du! KRAAM)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0