I don't have any problems to deal with

Det blev ändrade planer, drog inte hem till farmor, drog mig på fest istället. massa glada och galna människor kan ju inte bli annat än bättre. hade det jättetrevligt både hemna hos hanna och på stan. säger tack till Hannii som fixade allt kanoners! Kom hem till Carmen någongång under natten, vi somnade efter någon timma. Dock är sömnen iiiinte tillräcklig då mitt huvud måste kaosa med mig till att inte sova, osv. 

Men min energi kommer räcka då jag ska till stallet, rida min pålle, samla energi bland alla hästar, mata hästarna och därefter fira min mami på morsdag. Älskar dig bästa mamma ❤

Ni får lite bilder från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0