King without a crown

Haft en himla trevlig kväll med min fina vän. Gått flera kilometer, pratat om allt som rör livet och kollat på film. Sådana här kvällar behövs verkligen.

Har nu framåt 12 slaget hjälpt min brors kompis Jimmy som nu är en "familjemedlem" i detta hus. Han har nämligen flyttat in här så har hjälpt honom att damma hans saker. Killar kan verkligen ingenting om städning... Tur jag tycker det är roande med städning. Ska nu alldeles snart tvätta bort sminket och lägga mig i min nybäddade säng! Imorgon blir det sovmorgon som gäller, hade tänkt hänga med Frullen och vara hästskötare meen min tid är nu väldigt dyrbar. Får bli en annan gång.

Natti


Kommentarer
Postat av: Carmen

love you snyggis!!

2013-05-19 @ 15:12:59
URL: http://carmentutic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0