Math homework is 5% thinking and 95% tears

Matte nationella muntliga på förmiddagen, gick som det gick. Får säkert ett F för att vara så efterbliven, förvånar mig inte. Hade med mig boopen också! Efter vi slutat (vid lunch) så drog vi ner på stan beställde sub och tog bussen mot Charlottenberg med Frans och Boop.

Vi tog vårt egna initiativ och släppte ut fölis och mamman på gröna gräset, det gillade dom. Red sedan iväg på Ári och Leiftri. Har äntligen fått igenom båda sidorna på min lilla demon, kört ökad tölt till tårarna börja, travat på maffiga hästen och hans galopp... Är helt kär i den! Efter det var det frostens tur. Hade inte mycket tid på mig så jag gjorde hans pass intensivt. Han fick börja med att trava, sedan tvingade jag upp Frans på honom då jag tror att det beror på att jag har en låsning som gör att han blir passtaktig. Men så var det inte, utan en häst som vet om mina svagheter. Kändes otroligt skönt att veta problemet iallafall. Nu finns det inga ursäkter.

Nu ska jag ta mig mitt kvällsmål ute i solen istället för att göra äckelmatten. Hatar den, finns inget värre.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina Bifroste! <3

2013-05-16 @ 20:03:21
URL: http://stallmupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0