Tävlingspremiär för iår

T8- vill jag inte ens prata om. Men tiden drog ut sjuuuuukt mycket så framridningen blev lång. Jag måste sluta med att stänga av mig. Jag glömmer bort mina ben inne på banan, himla drygt. Blev ingen finalplats, men man kan tyvärr inte ångra något man gjort. Bara leva vidare!

Under lunchen mosade jag i honom massor av havre. Han behövde det verkligen.

V5(fyrgång)- där såg jag till att tölten var framåt, sket i formen och pratade mycket med honom under ritten då han var så sjukt pigg. Traven var helt felfri. Han fick gå i fri form men takten var rätt och fick faktiskt en 5:a för den. I skritten fick jag rida som en idiot. Galoppen gick också bra, lite pigg. Fick göra förhållningar hela tiden då hästar galopperade om och hade alla hästar precis framför mig. Inget bra läge på mon frost. Det blev en A-final som jag taggar för fullt till.

Min stjärna ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0