Utan dig är jag ingenting

Denna dag har vart mer än full. Onödig skola, genomlidit den i alla fall. Efter skolan fick jag med mig Frans hem då hon ska vara min hästskötare/ fotograf imorgon. Vi tog bussen direkt till stallet. Jag longerade mitt hjärta med inspänningar och körde lite hopphinder på det också. Duschade honom så nu är han skinande ren inför tävlingen imorgon. Packat allting så det ska gå så smidigt som möjligt imorgon bitti. Skönt med en sovmorgon på en tävlingsdag. Behöver gå upp 6 för att åka hemifrån halv 8 (ja, jag är extremt seg på morgonen). Vid halv 9 åker vi ifrån stallet och tävlingen börjar 10. Rider mellan 11-12. Så skönt! Första gången jag slipper ha första start vid 8...

Har fått av mig en rejäl tyngd från mig och känner mig mycket bättre. Är nu taggad på morgondagen och vi ska göra det bästa vi kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0