All of me loves all of you

 
En guldstjärna till er alla. NI gör skillnad, varenda en av er och våga aldrig tänka något annat. NI betyder mycket, både för denna jord och för alla människor som finns här. Ni är viktiga, underbara och unika allihopa och det vill jag tacka er för. Nej, kolla inte bort. Jag menar precis dig. Ja, för varenda liten själ i både min och andras omgivning är viktig och är precis lika mycket värdefull som alla andra. Så gör mig en tjänst, kolla runt i din omgivning och tänk efter vad du har, vilka otroligt fina vänner du har, vilken bra familj du har, vilken fin omgivning du har helt enkelt. Släng allt som gör din omgivning mindre bra och stanna kvar hos de som faktiskt får dig att må bättre. Det är vad varenda människa som er förtjänar, en eller flera människor som får en att må bra och inte tvärtom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0