Dessa dagar hände aldrig

Jag önskar att dessa dagar aldrig hänt. Har aldrig någonsin haft så jobbigt med energin som jag har nu. Det går åt mycket till allt. Är ständigt trött när jag är hemma. Är jag borta så känns allt som vanligt. Men när man är hemma måste man koppla in verkligheten på riktigt. 

Ska inte trötta ut er med massa negativt, förlåt. Idag var det praktik som gällde. Ridit Stjarna utan ledhjälp, funkade jättebra och är så gott som säker i sig själv nu. Red igenom Leiftri mjuk och fin då det imorgon skulle komma ut en spekulant på honom. Gick också bra efter ett litet tag. Gullan fick sig ett konditionspass, jätteduktig! Annars har vi slirat runt med traktorn och fodrat! Efter praktiken och maten så åkte jag, mamma och syster in till Västerås för att köpa lampa till bastun. Äntligen är värmen på g! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0