Jag var redo att dö för att känna att jag lever

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haft en bra dag i skolan, skönt att komma hemifrån ett tag. Nu börjar stormen här hemma avta iallafall och jag hoppas att den håller avstånd ett bra tag. Herregud vilken jobbig vecka det varit. Allting ramlade och tumlades runt på en och samma gång. Tårar, oro och massa krävande på energin har denna vecka bestått av, jag tror dock detta bara är början. 
 
Nu väntar jag på mat och sedan blir det stallet för att ställa in Bifrost i box då det ska regna en hel del och han får verkligen, verkligen inte gå ner mer i vikt så kan får komma in och lägga energi på maten istället för att hålla sig varm. Blir mys för honom! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Finns om du vill prata vännen, du är stark!<3

Svar: Tack finaste vän, betyder mycket! Kram till dig <3
Evelina

2013-11-15 @ 18:25:09
URL: http://piezes.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0