Let the rain fall

Har en långhelg framför mig, ledig måndag- tisdag. Känns jätteskönt! Vaknade upp i ett nystädat och rent rum runt 10- tiden. Städade igårkväll, längesedan jag fick tid och ork till att göra det. Har vart i stallet och haltat runt. Min vänstra fot går knappt att ta stöd mot och jag har inget gjort. Känns bra! Trodde det skulle gå över efter en natts sömn, men nej. Fixade iallafall boxen till Bifrost, tog in och borstade och slutade med att jag red en sväng barbacka på stallplanen. Mjukgörande, backa i form och sidflyttningar över bommar. Trixade lite med Totte som fattat poängen med spansk skritt så nu står buga på spel, måste först träna bort hans vevande med fötterna så fort man ska göra något han inte förstår. Snälla Lotta ställer in Bifrost ikväll så nu kan jag sikta in mig på en kväll tillsammans med storebror! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0