Let's burn the thoughts up

Himla trevlig kväll! Så kul att träffa vänner man nästan aldrig träffar. Får ändra på det! Hur som helst så tack för kvällen. Nu ska jag starta en film och mysa ner mig i en filt och min trogna vän, tekoppen. 
 
Är så tacksam över alla människor jag har runt om mig. Som förgyller mina dagar. Är så glad över att jag har er runt om mig i mitt liv. Kärlek till er alla. Ska aldrig sluta vara tacksam över det jag har. För utan det jag har skulle inte jag vara den jag är idag. Jag har världens finaste vänner som jag vet alltid ställer upp, guldvärd bästavän som ärligt talat känner mig mer än vad jag gör själv, otroliga djur som får stå ut med mig dygnet runt och en bra familj som får stå ut med mitt humör som verkligen kan vara kasst. Tack, ni är bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0