Vi blir allt det där vi ville bli, men ser inte det hemska i det

Världens bästa är han, även om han är den som kör runt på mina svagheter. Men jag hoppas att efter dagens ridpass är han med på allt. Ska bli spännande att se imorgon hur han är. Ibland måste man säga åt dom på skarpen, hemskt nog. Men med det får man bara ett starkare tillitsband så i slutet blir det bra! Bortser man från ridningen är han världens bästa. Så mysig att krama. Tänk er själva att bara gå rätt fram och ge honom en kram runt huvudet, ååh så mys. Så fluffig! 
 
Nu sitter jag med en kopp te och försöker få upp värmen i kroppen efter att ha övningskört till köping för att lämna av storebror. Har också märkt hur svårt det är att se människor utan reflexer i skymning. Man tänker inte på det när man inte kör bil men fick lov att tvärbromsa och då var jag uppmärksam till max. Från det ena till det andra- let's plugga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0