You are the best I ever had


En minnesvärd helg avslutad. Fått pratat med andevärlden på riktigt. Så himla kpnstig, overklig fast ändå verklig känslaså ni anar inte. Går inte att beskriva. De länkar jag fått in har stämt bra överens med den jag arbetat med, fått bra reaktioner och bekräftelser utav de personer jag fått tag på när jsg beskrivit vad dom vill och vilket budskap dom har åt människan jag sitter framför. 

Själv så har både farfar och mormor vart hos mig. Ingen jag har vidare kontakt med. Men jag tror att om mormor inte gått bort så tidigt så hade vi stått väldigt nära varandra. Hon sade därifrån att hon älskar mig och att jag var hennes hjärta. Hon är glad över att jag är den jag är. 

Farfar är otroligt stolt och glad över mig. Att han alltid vid min sida och vakar över mig. Han följer med på mina upplevelser. Att jag också är som klippt och skuren till att jobba med människor. Men just nu är det något som jag känner helt tvärt emot för. Men det skulle inte förvåna mig om jag hamnar där. 

Vi har länkat i stort sätt hela dagen och jag kan säga att för att ens kunna förstå så bör man gå kursen. Man lär sig otroligt mycket. Alla kan gå, hur skeptisk man än är så funkar det. Jag själv upplevde det "enklare" än vad jag föreställt mig! 

Nu ska jag samla energi inför morgondagen, för det kommer jag behöva. Ta hand om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0