Lärorik helg






Några jättedåliga bilder bjuder jag på! 
Söndagspasset gick bra. Mycket av det vi jobbat med är att väcka honom. Halt-> rygga-> skritt, halt-> rygga-> tölt, osv. Galopp, trav, galopp, tölt osv. Har fått massor av hjälp, han kan förklara på ett så pass bra sätt så jag får ut av det. Han har hjälp oss att öppna de tunga dörrarna för oss. Väntat på detta tillfälle i snart 4 år. Äntligen någon som ser, förstår och hjälper till. Har lite att jobba med om man säger så. Kräver så otroligt mycket energi, men tillslut blir det bra och det tjänar jag på så nu är det bara att bita ihop och få fram det jag vill ha. 






Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är så otroligt duktig och ni kommer komma långt!

Svar: Taack!! <3
Evelina

2013-10-27 @ 20:27:11
URL: http://ishast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0