Mitt veckoschema:

Måndag:  Hemma 17.45. Packa åt hästen och träna
 
Tisdag:  Innan praktik packa till kvällen och skriv ut listor. Praktik--> går tidigare 15.00. Hem och duscha, packa transporten och köra hästen ca. 17.00 till Viby. Hem och hämta grejer och åka hem till Y. 
 
Onsdag:  Elmia, mässa i Jönköping med skolan 7.00- 21.00 
 
Torsdag:  Skola, hemma 16.45. Träna på actic. 
 
Fredag:  Skola, hemma 16.45. 18.00 Teori på Viby inför Johann kursen samt. höra hur det gått att rida Bifrost under veckan. 
 
Lördag:  KURS
 
Söndag:  KURS + hagjour. 
 
Såhär ser en vecka ut i mitt liv. Helt galet att jag aldrig kan vara stilla någon gång. Trots att denna vecka är lugnare och mycket roligare på ett annat sätt än alla andra veckor jag har. Såhär ser det ut i mitt huvud och på mitt papper jag skrivit ner veckoschemat på. Älskar att planera och göra ordning och reda av de saker som jag måste göra på en vecka. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0