This is what it feels like

Jättetrevlig ridtur, Kathrine följde också med så vi blev 4 styckna med galna hästar. Blev hopp i skogen, klättring och tölt på grus och gräsvägarna i regnet. Min pålle får en stor guldstjärna både på att vara otroligt duktig, taktren och fin i hela kroppen i tölten och på att vara otroligt bra på att få mig le. Min gulleponny, positivt laddad är man. Mungipan läker snabbt och säkert ihop så vi håller tummarna att det hinner läka innan han skickas iväg till Johann. Nu har jag bakat bullar med hör och häpna, pappa. Hoppas att dom smakar bra! Ska snart ut med mamma och bygga en kaninbur till Nova och Doris.
Har också städat akvariet idag, blev tvungen att övervinna min stora obekvämlighet till att röra fiskar då en av fiskarna hoppade ur skålen jag satte dom i. Inte det roligaste ögonblicket direkt, men ibland måste man offra sig. Fisken överlevde som tur var! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0