Tonight we own the night

Här om dagen hade mamma sians här hemma. (ett medium som kommer och pratar om andar, får kontakt med andar) De fick kontakt med min morfar. Mediumet beskrev honom noggrant och man kan inte ta fel, det var han. Mediumet berättar också (som får mig börja gråta varje gång jag tänker på det) att bredvid sig har han en stor svart hund som han tar hand om. Vilket inte kan vara någon annan än Trixie. Så alltså har min morfar mötit upp Trixie från ögonblicket hon slocknade och tagit hand om henne sedan dess. Förstår ni hur det känns? Efter 3 år så får man en bekräftelse att mitt allra finaste hjärta har en trygghet. Gråter av glädje och stor lättnad. 
 
Hur vet jag att detta är sant, hur kan jag tro på det här? 
Är sakert en fråga många av er ställer. Det här mediumet som höll i siansen har aldrig träffat min mamma, bara mamma som bokat en tid med honom. Han är väldigt noga med att man inte får säga någon information om sig själv och sitt liv för det vill han känna in själv. Han känner ingen som är där och han beskriver deras döda släktingar/ vänner till punkt och pricka. Därav att jag tror på vad han säger.
 
Jag själv är väldigt intresserad av sådant här så runt den 9 november ska jag gå en helgkurs där jag ska få lära mig hur man öppnar upp sig till andevärlden. Låter jätteflummigt, men det skulle vara otroligt givande för mig. Jag tror också att det skulle hjälpa mig och min stressiga kropp att lära mig hur man stänger av och lyssnar på min kropp och själ. Ska bli spännande iallafall! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0