All by my self, i'm here again

Dagen har tillbringats i stallet (nähä?). Ridit min pärla och han är precis som normalt. Stort tack till Evelina som hjälpt mig att rida Bifrost denna vecka. Efter ridpasset släppte vi ihop hästarna så numera går Bifrost med dom andra. 8 stycken helt olika individer. Allt har gått bra och det var inga riktiga slagsmål. Lite sparkar och skrik hit och dit. 








Under tiden vi hade stallmöte där vi diskuterade förbättringar och skötsel av sin häst så fick Bifrost ett sår på helt, helt fel ställe. På något sätt har någon fått tag i läppen och då på något sätt gett Bifrost ett hack i läppen en halv cm ifrån mungipan. Får sådana starka reaktioner och blir så rädd när det händer något på min häst då det är så jobbigt att han ska behöva gå och ha ont. Håller tummarna och pratar med mina stjärnor där uppe så får vi hoppas på att det inte blir värre. Får rida på hack framöver nu. Det är förhoppningsvis inte så djupt så man måste sy. Vet inte ens om det går att sy på detta läge heller... Ompysslat är det iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0