Blod, svett och tårar blev till frysa häcken av sig och regn

 
Istället för att tävla själv så satt jag nu funktionär en hel helg ute i domarbåset som domarsekreterare. Frysit nästintill konstant. Eller det var någorlunda varmt tills regnet kom och fuckade upp allt. Man kände hur det rann på stolsryggen, det blåste in regn och allt blev blött och där skulle man sitta och kladda med blöta papper och försöka skriva på det också. Herregud. Men trevligt har det vart och man har lärt sig massor av knep bara av att sitta där. 
 
Nu mina vänner ska jag ta mig en varm dusch efter stall, ridning och kaninfix. Imorgon är ännu en lång dag... ser inte fram emot. Hoppas ni haft en himla bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0