Cykla, minisar och rida

Praktik idag. Började med att rida den envisa Prinsen. Fick till trevlig galopp på volt och likaså trav i vänster varv, högra varvet är dock inget att leka med. Usch. Blev sen en cykeltur med min springare, så fiin och så duktig efter ett tag md många om och men. Blir helt klart fler gånger! Annars har vi fixat minisarna, så glada och goa. Kom hem redan efter 2 och har sedan dess hunnit provköra en bil, jättehäftig. Den vi ska ha på vår lilla resa till Norge (Mer om det sen). Vart på styrelsemöte med Evelina och haft party i bilen påvägen hem. Kärlek till allsång. Nu ska vi sova, herregud. Livet går på löpande band! Upp himla tidigt imorgon, döda mig här och nu. Nej, ska nog gå! 

Anta min utmaning tycker jag ni som rider ska göra. Jag har kopplat loss mina stigbyglar helt. Har gjort detta förut men med lathet så glömmer man bort det och rider med stigbyglarna jämt. Detta hjälper dig att stabilisera upp dig, sitsen blir mycket bättre och du blir starkare. Det är bara massa win win på detta. Så bye, bye till stigbyglar for a while! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0