Happiness is the key to success

Hur skulle du spendera din sista dag? Skulle du lägga ner tid på att må dåligt? Skulle du låta andra styra över dig? Skulle du göra saker du annars inte vågar bara för att det är "din sista dag"? Skulle du fortsätta i gamla, dåliga vanor eller skulle du göra något annat utöver det vanliga? Det är ganska kul och otroligt värt att tänka så. För tänk om det faktiskt var så, att denna dag var min sista dag här på jorden. Har jag gjort min dag till det jag ville att den skulle vara eller har jag kanske mått dåligt på grund av någon annan? Det är något man ska tänka över, för människor som får dig att må dåligt är bara en waste of your time. Det finns så många bra människor som kan få ditt liv till ett bättre nu. Varenda människa där ute förtjänar att må bra och det finns alltid något bra till alla. Så nu säger jag godnatt och imorgon vill jag att ni försöker vakna med ett leende på läpparna, ett leende kan förändra hela dagen. Blir dagen inte som du tänkt dig så kommer det alltid fler dagar som kan bli bra. Never give up hope. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0