Hej mitt namn är...

Hej, mitt namn är Bifrost. Jag är en livsnjutare på 8 år, fyller 9 vårar i Maj. På mina 400 kg brukar jag filosorera, mestadels i solen precis som min matte. Om jag får säga det själv så är jag väldigt smart och charmig, men gör också oftast som min matte säger åt mig att göra. Förutom när det kommer till... Eller nej förresten jag gör precis allt matten säger åt mig att göra. Men trots det har jag mina småknep. Ibland när matten vill få mig att jobba brukar jag låtsas att jag är en fisk som ska simma jättefort ifrån en håv. Eller de gånger jag leker att jag är en kanin som stampar med foten i marken när det kommer en fara. Det brukar jag göra. Jag älskar mat, det är bland det bästa som finns. Kommer du med ett äpple är du definitivt min bästavän livet ut. Gör du dock flätor i manen på mig så mina grabbar ser mig så är du hatobjektet livet ut. Jag vill ha min långa, fina man utsläppt. Sådär lagom manligt! Hälsningar, Bifrost eller Bebis som matten brukar kalla mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0