Bästa kvällen

Bifrost levererade som aldrig idag, så glad efter ridpasset. Han fick gå två ridpass då jag hade Hille att rida också, så då fick Evelina hoppa upp och rida Frosten. Jäklar vad han gick i slutet. Ååh bästa hästen! Hille var det bara framåt som gällde. När han väl får tag i tölten och suger fram så är han himla fin! Himla nöjd med honom! Galopperade lite, lät han sträcka ut sig i lite högre tempo. Det tackade han inte nej till. Är så glad att ha glädjespridare till hästar omkring mig och givetvis bästa Evelina. Aldrig tråkigt när det går bra, underbart. Nu ska jag vika tvätt och inte tänka på allt bra jag har i livet. Skita i alla helvetes tankar och bara njuta för en gångs skull! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0