I admire people who choose to shine even after all the storms they've been through

En mer smickrande bild kan man ju inte hitta. Iallafall så tänkte jag skriva att människan på bilden betyder obeskrivligt mycket för mig. Hon får mig alltid att må bra, vi kan prata med varandra om precis vad som helst, hon förstår och gör allt för att förstå det man går igenom. Hon får en att må så otroligt bra genom sin otroliga glädje. Hon kan få en skratta även fast man bara vill ge upp på allting. En sådan här vän bör alla ha. Jag är inte bara imponerad över att hon är en sådan bra vän utan att hon trots allt skit hon gått igenom så står hon här idag och utstrålar glädje. Starka människor som hon är något världen har ont om och är väldigt svåra att hitta. För mig är hon obeskrivligt bra och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min #TeamEvelina- buddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0